Honnan tudod, hogy a pasi nem vesz komolyan a randioldalon?

Ha az online randioldalon a pasas az első üzenetében azt írja, hogy nagyon tetszik neki a személyiséged, akkor már gyanakodj! Velem ez ugyanis megesett és hangosan felnevettem. Na, de nyomozni akartam és megkérdeztem tőle, hogy mégis miből gondolja, hogy milyen vagyok hiszen eddig csak a profilomat láthatta, amin annyi info azért nincsen és mégis mit gondol milyen vagyok. Válaszában azt írta, hogy huncut a szemem, édes a szám és cuki a top, ami rajtam van az egészalakos képemen. AHA! Szóval aktiválva a férfi-nő szótárt ez röviden és tömören annyit tesz, hogy szívesen lefeküdne velem. Hát köszi, de nem. Kedves Idegen, legközelebb ne azzal indíts, hogy beleszerettél a személyiségembe, mert gyenge próbálkozás és nem veszem be. Ennyi!