Regisztrálás az online randioldalra

Regisztrálni vagy nem regisztrálni? Ez itt a kérdés. Pár napig rágódtam ezen, de aztán hirtelen felindulásból regisztráltam. Na, jó ez nem teljesen igaz, mert előbb utánaolvastam, hogy melyik hogyan működik, fizetősök-e, mennyire népszerű stb. ennek tényleg érdemes utánanézni, ha ráadja az ember lánya a fejét, mert vannak érdekes dolgok pl.: átverések, bizonyos szolgáltatások pénzbe kerülnek stb. Végül kiválasztottam egyet és feltettem egy darab képet magamról. Direkt csak az arcomról, kíváncsi voltam, hogy így mennyire lehetek majd népszerű. Persze nickname-el regisztráltam, nem akarnám rögtön, hogy a facebook oldalamat megtalálják illetlenek, mert azért valljuk be, hogy érdekes állatfajok is találhatóak az ilyen randioldalakon. Egy szó mint száz, bár ha valamennyire megalázónak is érzem, hogy így "árulom magam", mégis adok egy esélyt a dolognak. Arra gondoltam, hogy ha másnak nem is, de egy kis önbizalomnövelő tréningnek és flört gyakorlásnak megteszi egy ilyen oldal, mert bizony évekkel ezelőtt flörtöltem úgy igazán gőzerővel, és fel kell venni a ritmust. Azért nincsenek irreális elvárásaim, vagyis erősen kétlem, hogy Ő itt találna meg vagy én Őt, bár olvasni néha üdítő kivételekről is. Kíváncsian várom a fejleményeket a randioldalon és továbbra is keresem Őt.